Canvi d'imatges aleatori

Repintat de la senyalització horitzontal als carrers d’Hostafrancs Els treballs es fan entre el 27 d'abril i el 8 de maig i en horari nocturn

Foto: Ajuntament de Barcelona
ESCOLTA LA NOTÍCIA

Del 27 d’abril al 8 de maig es renova la senyalització dels carrers d’Hostafrancs. Els treballs es fan en horari nocturn, de 22.30 h a 5.30 h, en dues tongades: del 27 d’abril a l’1 de maig i del 4 al 8 de maig. Durant l’actuació, es manté en tot moment un carril habilitat pel pas de vehicles.

El repintat de la senyalització s’ha programat de la manera següent.

  • Diumenge 26 d’abril: tram del carrer Creu Coberta entre pl. Espanya i c. Callao.
  • Dilluns 27 d’abril: tram del carrer Creu Coberta entre els carrers del Callao i de l’Espanya Industrial
  • Dimarts 28 d’abril: carrer Tarragona entre les places d’Espanya i dels Països Catalans
  • Dimecres 29 d’abril: carrers de Mallorca, Elisi i Béjar
  • Dilluns 4 de maig: carrers del Rector Triadó, Béjar i Sant Nicolau
  • Dimarts 5 de maig: carrers d’Ermengarda, Béjar i Príncep Jordi
  • Dimecres 6 de maig: carrer del Consell de Cent
  • Dijous 7 de maig: carrer del Consell de Cent

Aquesta actuació forma part del Pla de Manteniment Integral (PMI) del Pla Endreça, pel qual enguany es faran més de 1.300 actuacions de manteniment, renovació i transformació de l’espai públic en 28 barris de Barcelona.

A Sants-Montjuïc se’n fan 90 actuacions aquest 2026, sobretot als barris de Sants i Hostafrancs.

 

 

Visited 67 times, 1 visit(s) today

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Canvi d’imatges aleatori