Descripció 1 Descripció 2 Descripció 1

Alumnes de l’Institut Lluís Vives recreen la postguerra civil amb una obra de teatre al Casinet Dimarts, 29 de gener a les 19h, representació de ˮTrencadís en gris. Infants d’una guerra perdudaʺ

Aquest dimarts 29 de gener, a les 19h , alumnes de l’Institut Lluís Vives faran una representació teatral al Casinet d’Hostafrancs, presentant l’obra ‘Trencadís en gris. Infants d’una guerra perduda’. Es tracta d’un muntatge que aporta una mirada infantil a les vivències i neguits que es van viure en aquest país després de la guerra civil.

Aquesta obra forma part del projecte educatiu “Donar veu a la memòria”, que impulsa l’Institut Lluís Vives i que té com a objectiu reflexionar sobre fets del passat a través del teatre. Els textos són extrets de testimonis que van viure aquells fets i que defineixen la seva infantesa: «Nosaltres no la vam triar, vam intentar sobreviure en aquell món gris i trist que ens havien imposat», diu un dels testimonis que inspiren l’espectacle.

L’entrada a l’espectacle és gratuïta.

Visited 10 times, 1 visit(s) today

Leave a Reply

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Copyright © 2026 | Associació de la Ràdio Comunitària d'Hostafrancs | Frankfurt News by ThemeArile

RÀDIO HOSTAFRANCS
Emissió en directe
EN DIRECTE