
Actuació de Pepet i Marieta a la Festa Major d’Hostafrancs 2020
“No ens podem permetre que el context de pandèmia es converteixi en una aturada general de l’activitat associativa i cultural”. El regidor del Districte de Sants-Montjuïc, Marc Serra, té clar que les festes majors de barri «s’han de mantenir» i que aquest any 2021 s’han de fer, “en els circumstàncies que siguin”. L’administració del Districte manté reunions “gairebé setmanals” amb les federacions de festa major per començar a analitzar de quina manera poden tirar endavant les festes populars de Sants, al mes d’agost; la Bordeta, al setembre i Hostafrancs, a l’inici del mes d’octubre.
Marc Serra aposta, com a mínim, per fer actes com es van fer a la festa major d’Hostafrancs l’any 2020, amb distància, mascareta i reserva. Hostafrancs va optar per concentrar les activitats al Casinet d’Hostafrancs, amb aforaments limitats en tots els actes i actuacions musicals i amb retransmissió en directe de a través de YouTube. “Tant de bo poguéssim fer alguna cosa més”, ha dit el regidor en declaracions a Ràdio Hostafrancs.
El responsable del govern del Districte constata que les entitats que estan al darrer de l’organització de les festes majors han quedat molt afectades per la crisi del coronavirus. “Això ens preocupa molt i cal articular de nou el teixit veïnal i associatiu”, ha afegit Serra.









Leave a Reply