Canvi d'imatges aleatori

Endesa assegura que l’apagada del 7 de novembre va ser una “avaria puntual”

[karma_by_kadar__simple_player title=”Ràdio Hostafrancs | Notícies” src=”https://www.ivoox.com/endesa-assegura-l-8217-apagada-del-7-novembre_md_78403263_wp_1.mp3″ volume=”0.9″ autoplay=”false” loop=”false” downloadable=”false” color=”7″]

La companyia Endesa, titular de la xarxa elèctrica, assegura que l‘apagada de més de 10 hores que van patir el dia 7 de novembre desenes de veïns del carrer del Rector Triadó va ser una “avaria puntual” i que la incidència no està relacionada amb l’estat de la infraestructura que sí va causar talls reiterats de subministrament l’hivern passat. Aquesta és l’explicació que ha rebut l’Ajuntament de Barcelona després de l’última caiguda de l’electricitat a una zona del barri d’Hostafrancs massa acostumada a patir aquest problema. En la sessió del Consell de Barri celebrada el 16 de novembre, el regidor del Districte, Marc Serra, ha posat en dubte la versió d’Endesa “perquè la infraestructura està en mal estat”.

Serra ha recordat que després de la crisi elèctrica que va afectar aquesta part del barri l’hivern passat l’Ajuntament va obrir un procés de negociació amb Endesa “malgrat no tenir competències perquè qui té la competència de supervisió del sector elèctric és la Generalitat”. En aquelles converses, Endesa es va comprometre a executar un pla d’inversió de 27,4 milions d’euros. El regidor va dir que al Districte “li consta que el pla i les intervencions a fer a Hostafrancs ja s’estan realitzant”. Serra espera que s’acabin les avaries “en una ciutat pròspera en la qual tots paguem impostos i paguem electricitat cada vegada més cara”.

Visited 8 times, 1 visit(s) today

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Canvi d’imatges aleatori