Descripció 1 Descripció 2 Descripció 1

Un cable de mitja tensió, origen de les últimes afectacions elèctriques a Hostafrancs

ÀUDIO | ESCOLTA LA NOTÍCIA

[karma_by_kadar__simple_player title=»Ràdio Hostafrancs | Notícies» src=»https://www.ivoox.com/un-cable-mitja-tensio-origen-les_md_81129966_wp_1.mp3″ volume=»0.9″ autoplay=»false» loop=»false» downloadable=»false» color=»7″]

La companyia Endesa ha confirmat a Ràdio Hostafrancs que una avaria en un cable de mitja tensió va ser la causa de les alteracions en el servei elèctric que van patir aproximadament un centenar de llars del barri en la nit d’aquest dimecres 19 de gener. Segons fonts de l’elèctrica l’avaria es va produir entre les 22.36 h i les 23.32 h i va afectar 93 abonats. Les mateixes fonts apunten que es va deixar el tram sense tensió i es va realimentar els clients per altres vies. Segons Endesa, aquest dijous s’està treballant per reparar aquesta avaria.

Diversos veïns afectats han comunicat la incidència a Ràdio Hostafrancs. La majoria expliquen que eren petites caigudes que van provocar efectes com el reinici forçat d’ordinadors o routers, sense arribar al tall total d’electricitat. En les últimes hores Ràdio Hostafrancs ha tingut constància que aquest problema es va registrar als punts següents:

  • confluència dels carrers Rector Triadó i Consell de Cent
  • carrer de la Creu Coberta
  • carretera de la Bordeta
  • c. Moianès / Gran Via
  • Gran Via / c. Mineria
  • c. Leiva / Moianès
  • c. Vilardell
  • plaça del Sol d’Hostafrancs (plaça Herenni)
Visited 10 times, 1 visit(s) today

Leave a Reply

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Copyright © 2026 | Associació de la Ràdio Comunitària d'Hostafrancs | Frankfurt News by ThemeArile

RÀDIO HOSTAFRANCS
Emissió en directe
EN DIRECTE