
Les últimes hores de la campanya electoral del 12M han tingut actes destacats d’algunes formacions polítiques a Sants-Montjuïc. Esquerra Republicana ha escollit el Palau de Congressos de Fira de Barcelona com a escenari del seu acte central, amb participació de tota la plana major del partit, encapçalada pel candidat a la reelecció com a president de la Generalitat, Pere Aragonès i el president de la formació, Oriol Junqueras. Junts per Catalunya ha tancat la campanya a Barcelona amb un míting als Jardins de Rambla de Sants, amb la intervenció de la presidenta del partit, Laura Borràs. Els socialistes han escollit com a escenari la sala d’actes de la biblioteca Paco Candel, al barri de la Marina.

Pere Aragonès: “si poden, Junts i PSC es posaran d’acord”
El candidat a la reelecció ha fet “una crida a concentrar el vot a Esquerra” per evitar que tornin “els de les retallades”

Laura Borràs demana “restituir Puigdemont per la força de les urnes”
L’acte central de Junts a Sants-Montjuïc i les Corts s’ha fet aquest dijous als Jardins de la Rambla de Sants
La campanya del PSC Sants-Montjuïc, a la Marina
Acte a la Biblioteca Paco Candel, abans del tancament de la campanya socialista aquest divendres al Pavelló de la Vall d’Hebron





