
Ràdio Hostafrancs emet des d’aquest dimarts 11 de juny ‘El Rock-Òdrom’, un programa dedicat al rock dur i el ‘heavy metal’, dirigit i presentat per César Rojas.
‘El Rock-Òdrom’ es fa des de l’abril de 2019 a l’emissora Ona de Sants-Montjuïc i s’emet també a través de Ràdio Trinijove, Ràdio Argentona, Ràdio Celrà, Ràdio Cambrils i Ràdio Barberà. Ara Ràdio Hostafrancs s’afegeix a la llista de ràdios locals que difonen aquest programa. El dia d’emissió de ‘El Rock-Òdrom’ a la graella de Ràdio Hostafrancs és el dimarts, a les 20.30 h.
El lloc web elrockodrom.cat és el portal a internet d’aquest projecte on es recullen, a més dels programes setmanals de ràdio, ressenyes de discos, entrevistes i cròniques de concerts. El Rock-Òdrom vol donar cobertura a grups d’arreu però amb especial èmfasi en els grups i artistes locals.







