
Aquest diumenge 2 de març l’eix comercial Creu Coberta organitza, per primera vegada, una trobada destinada a promoure l’adopció responsable de gossos. L’espai Meeting Point del carrer Creu Coberta/Diputació serà escenari, des de les 11 del matí de la ‘Fira Adopta’m’, una iniciativa de l’Associació de Comerciants que compta amb la participació de 13 protectores d’animals de Barcelona i d’altres comarques.
L’objectiu és connectar persones a qui agraden els gossos i que estiguin disposades a adoptar un animal amb les entitats protectores, en una jornada que tant al matí com a la tarda estarà farcida d’activitats. S’ha previst xerrades sobre el benestar animal, una exhibició de gossos policia, pintacares infantil, un concurs per premiar «la mascota més simpàtica», recollida d’aliments i productes per a animals de companyia i una passarel·la per l’adopció que començarà a les 12 h i s’acabarà a les 17 h.
La Fira Adopta’m compta amb el suport de Ràdio Hostafrancs que farà un programa especial en directe des del Meeting Point, entre les 11 i les 12 del matí d’aquest diumenge.





