Canvi d'imatges aleatori

Un incendi a Montjuïc obliga a desallotjar el Castell i a interrompre el telefèric i el funicular El foc s’ha declarat aquest diumenge cap a les cinc de la tarda. Poc després de les set els Bombers ho donaven per controlat

ESCOLTA LA NOTÍCIA

Un incendi declarat aquest diumenge a la tarda en una zona de matolls propera al Castell de Montjuïc ha generat una gran columna de fum, visible des de diversos punts de Barcelona. El foc s’ha iniciat cap a les cinc de la tarda i, de moment, se’n desconeixen les causes, així com si podria haver estat provocat. Com a mesura preventiva, s’ha evacuat el recinte del castell i s’ha interromput el funcionament del telefèric i del funicular, serveis que no es preveu que es reprenguin fins dilluns.

Les tasques d’extinció s’han complicat pel fet que l’incendi s’ha originat en una àrea de difícil accés, cosa que ha fet necessari l’ús d’un helicòpter dels Bombers de la Generalitat.

En l’operatiu hi han intervingut vuit dotacions dels Bombers de Barcelona, incloent-hi vehicles d’aigua, unitats de comandament i una ambulància. També s’han utilitzat drons per facilitar el seguiment del foc.

Poc després de les set del vespre, l’incendi s’ha considerat estabilitzat. Durant la tarda, nombrosos ciutadans han compartit imatges del fum a les xarxes socials, captades des de diferents indrets de la ciutat, algunes especialment impactants, com la d’un passatger d’un avió que sobrevolava la costa barcelonina en aquell moment.

Aquest és el tercer incendi registrat aquest mes d’abril a l’entorn de Montjuïc. Els dos anteriors van tenir lloc en zones amb assentaments de barraques.

Imatge de la columna de fum ocasionada per l’incendil de vegetació a la muntanya de Montjuïc, captada de d’un avió per David Triadú.

 

 

Visited 82 times, 1 visit(s) today

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Canvi d’imatges aleatori