
Membres de l’Orfeó Atlàntida van assistir al Ple del Districte en què es va aprovar la concessió de la Medalla d’Honor a l’entitat | Foto: Orfeó Atlàntida
L’Orfeó Atlàntida rebrà la medalla d’Honor de Barcelona el proper mes de novembre, quan encara estarà en plena celebració del seu centenari. El Consell de Districte de Sants-Montjuïc ha aprovat per unanimitat elevar la proposta d’aquest reconeixement. L’entitat coral d’Hostafrancs, fundada l’any 1926, ha estat l’escollida pels consellers de Sants-Montjuïc com a reconeixement col·lectiu. També s’ha aprovat de manera unànime la proposta d’atorgar la medalla d’honor com a reconeixement personal a Luisa Montero, una persona referent de la comunitat gitana dels barris de La Marina. Montero ha dedicat bona part de la seva vida a la mediació entre la comunitat gitana i la resta de la ciutadania, especialment en l`àmbit educatiu.
Els representants dels diferents grups municipal han felicitat tant l’Orfeó Atlàntida com Luisa Montero. De l’entitat coral hostafranquina tots han posat de relleu la trajectòria de tot un segle de foment de la cultura i de creació de comunitat.








Leave a Reply