
Aquest dissabte 20 d’abril Ràdio Hostafrancs serà present a la Fira de Sant Jordi de Creu Coberta amb una edició especial de ‘La ràdio al Mercat’. Entre les 11 i les 14 hores, la ràdio comunitària del barri emetrà en directe des de la parada 214 del Mercat d’Hostafrancs on s’avança la celebració de Sant Jordi com a tot l’eix comercial Creu Coberta. Al llarg del matí passaran davant dels micròfons de Ràdio Hostafrancs paradistes, clients del mercat, responsables de parades de llibres i roses i també veïns del barri o vinguts d’altres zones de la ciutat per gaudir del primer Sant Jordi de Barcelona.
La parada 214 del Mercat es convertirà en un estudi de ràdio que rebrà la visita, de la regidora de Comerç i del Districte de Sants-Montjuïc, Raquel Gil; de la presidenta de l’eix Comercial Creu Coberta, Mònica Noguera, entre altres representants institucionals i de les entitats del barri.
‘La ràdio al Mercat’ és una iniciativa de Ràdio Hostafrancs i de l’Associació de Venedors del Mercat d’Hostafrancs i inclou el sorteig d’una cistella plena de productes valorats en 200 €. El sorteig es farà en directe al mateix Mercat a les 13.30 h. El programa especial des de la parada 214 del Mercat estarà conduït per Sara Barrera, Dídac Boza, Jaume Gaixas i Marc Puntos.
Els llibres i les roses estaran presents tant als pricipals carrers de l’eix comercial com a dins del Mercat. La llibreria Abacus munta una gran parada davant del Mercat d’Hostafrancs amb presència d’escriptors que signaran exemplars dels seus llibres. Catalunya Ràdio serà testimoni directe de tota aquesta activitat ja que el programa ‘El Suplement’, de Roger Escapa, s’emetrà en directe des del carrer de la Creu Coberta.
A més de parades de llibres i roses, unes 200 carpes de comerciants i d’artesants protagonitzaran la primera fira comercial de l’any a l’eix Creu Coberta.







