Descripció 1 Descripció 2 Descripció 1

Aquest mes de novembre, primer Consell de Barri d’Hostafrancs del mandat

Manu Ferrando (PSC), conseller del barri d’Hostafrancs | Foto: Ajuntament de Barcelona

[simple-audioplayer title=»ESCOLTA LA NOTÍCIA» subtitle=»Declaracions de Josep Espín» mp3=»https://www.ivoox.com/aquest-mes-novembre-primer-consell-barri_md_118994594_wp_1.mp3″ color=»#fe6800″ image=»https://radiohostafrancs.cat/wp-content/uploads/2023/06/logo-rh-player-100.png»]

Aquest mes de novembre es posa en marxa el Consell de Barri d’Hostafrancs, l’organ de participació dedicat a abordar les qüestions referents al barri i que està format per representants del govern i dels grups polítics del Districte de Sants-MontjuÏc, així com per entitats, associacions i veïnat. Abans de convocar la primera sessió del Consell de Barri d’aquest mandat, es farà la primera reunió de la comissió de seguiment. Serà aquest dimecres 8 de novembre a la tarda, a l’Alcaldia.

En aquesta reunió de dimecres s’estrenarà com a nou conseller del barri d’Hostafrancs, Manu Ferrando, que forma part del grup socialista del Consell de Districte de Sants-Montjuïc. La reunió servirà per definir l’ordre del dia de la propera convocatòria del Consell de Barri d’Hostafrans i per posar data a la primera sessió del mandat.

Més endavant, un cop entrats en l’any 2024, el Consell de Barri d’Hostafrancs haurà de votar per renovar la vicepresidència. El president de la Federació d’Hostafrancs, Josep Espín, que ha estat el vicepresident del Consell de barri en els mandats anteriors, ha expressat la seva voluntat de continuar amb aquesta responsabilitat. Ho va dir setmanes enrere davant dels micròfons de :Ràdio Hostafrancs:.

Visited 13 times, 1 visit(s) today

Copyright © 2026 | Associació de la Ràdio Comunitària d'Hostafrancs | Frankfurt News by ThemeArile

RÀDIO HOSTAFRANCS
Emissió en directe
EN DIRECTE