Descripció 1 Descripció 2 Descripció 1

Denuncien dues agressions homòfobes durant les passades festes de Sants

Dues agressions contra persones LGTBI s’han denunciat durant la passada Festa Major de Sants. Un noi ha alertat al seu compte d’Instagram que va ser víctima d’una agressió homòfoba diumenge 28 d’agost. Assegura que un grup de vuit persones el van colpejar a la cara mentre li cridaven «Maricón» i van continuar pegant-li quan ja era a terra. La víctima explica que l’agressió es va produir després d’haver-se fet un petó amb un altre noi. D’altra banda el col·lectiu Espai Feminista de Sants va denunciar una agressió lesbòfoba a dues noies, la nit de dijous 25 d’agost.

Un noi ha alertat al seu compte d’Instagram que va ser víctima d’una agressió homòfoba diumenge 28 d’agost, durant la Festa Major de Sants. Assegura que un grup de vuit persones el van colpejar a la cara mentre li cridaven “Maricón”, i van continuar pegant-li quan ja era a terra. La víctima, que no consta que hagi presentat cap denúncia davant dels Mossos, explica que l’agressió es va produir després d’haver-se fet un petó amb un altre noi.

El jove, que ha penjat una foto a les xarxes en què es veu les ferides que té a la cara, lamenta que els nois que el van agredir no tenien més de 20 anys. Malgrat tot, dona les gràcies a l’organització, perquè, arran de l’agressió, va donar per finalitzada la festa, com a mostra de repulsa. El noi afirma que “Barcelona continua sent insegura” per al col·lectiu gai.

Aquesta no és l’única agressió que s’ha denunciat durant les festes de Sants. El col·lectiu Espai Feminista de Sants també ha denunciat una agressió lesbòfoba, a dues noies la nit de dijous 25 d’agost.

Visited 7 times, 1 visit(s) today

Leave a Reply

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Copyright © 2026 | Associació de la Ràdio Comunitària d'Hostafrancs | Frankfurt News by ThemeArile

RÀDIO HOSTAFRANCS
Emissió en directe
EN DIRECTE