Descripció 1 Descripció 2 Descripció 1

El Districte demana que es modifiqui el pla municipal de climatització d’escoles

[simple-audioplayer title=»ESCOLTA LA NOTÍCIA» subtitle=»» mp3=»https://www.ivoox.com/districte-demana-es-modifiqui-pla_md_123901802_wp_1.mp3″ color=»#fe6800″ image=»https://radiohostafrancs.cat/wp-content/uploads/2023/06/logo-rh-player-100.png»]

El govern del Districte de Sants-Montjuïc discrepa de la planificació proposada per l’àrea municipal d’Educació en el pla Clima, destinat a climatitzar les escoles públiques de la ciutat en l’horitzó de l’any 2027. La primera proposta, presentada en l’últim ple municipal de la plaça Sant-Jaume, no preveu que s’intervingui a cap escola del districte de Sants-Montjuïc en la primera fase del pla, que s’executarà el proper estiu. La regidora de Sants-Montjuïc, Raquel Gil, ha dit que està «empenyent» perquè això no sigui així, i que s’ha emanat als responsables d’Educació de l’Ajuntament a que s’incloguin també centres dels barris del districte des del primer moment. Ho va confirmar responent una pregunta a l’Audiència Pública de Sants-Montjuïc.

El pla municipal preveu actuacions per instal·lar de nou o per millorar els sistemes de climatització a 170 escoles de la ciutat. En la primera fase, aquest estiu, s’ha previst en principi actuar sobre 24 d’aquestes escoles.

Visited 23 times, 1 visit(s) today

Copyright © 2026 | Associació de la Ràdio Comunitària d'Hostafrancs | Frankfurt News by ThemeArile

RÀDIO HOSTAFRANCS
Emissió en directe
EN DIRECTE