Descripció 1 Descripció 2 Descripció 1

El Mercat d’Hostafrancs tindrà servei a domicili a partir d’aquesta tardor Es posarà en marxa en les pròximes setmanes i serà gratuït durant els mesos d’octubre i novembre

Foto: Mercats de Barcelona

El Mercat d’Hostafrancs disposarà d’un servei de lliurament de la compra a domicili a partir del proper mes d’octubre. Aquesta nova funcionalitat estarà disponible per als clients que ho desitgin. La junta de venedors del Mercat ha planificat el període d’implantació i de promoció del nou servei per als mesos d’octubre i novembre. Durant aquests dos mesos el lliurament a domicili es podrà demanar amb una compra mínima de 20 euros i serà gratuït. A partir de desembre, el servei tindrà un cost de 3 euros i no hi haurà un mínim de compra per poder-lo utilitzar.

Amb aquesta novetat, el Mercat d’Hostafrancs s’afegirà a la llista de més d’una vintena de mercats municipals de Barcelona que ja disposen de sistemes d’enviament a domicili per facilitar la compra a la clientela i per atreure nous clients que demanden aquest tipus de servei.

En el cas d’Hostafrancs, la mesura respon a la voluntat de l’Associació de Venedors del Mercat, presidida per Joaquim Mariné, d’actualitzar els serveis i dinamitzar la plaça de vendre d’Hostafrancs.

En aquesta línia, en els darrers mesos, el Mercat d’Hostafrancs ha impulsat diverses jornades d’activitats complementàries a la venda de les parades, com la festa de Sant Jordi, amb l’adaptació d’algunes parades com a punts de recollida solidària de llibres, concursos de dibuix i de manualitats per a infants o els sortejos mensuals de cistelles plenes de productes del Mercat.

Visited 48 times, 1 visit(s) today

Copyright © 2026 | Associació de la Ràdio Comunitària d'Hostafrancs | Frankfurt News by ThemeArile

RÀDIO HOSTAFRANCS
Emissió en directe
EN DIRECTE