Canvi d'imatges aleatori

Els entorns de l’Espanya Industrial, el Mercat i la plaça Joan Corrades, punts “crítics” de la neteja a Hostafrancs

Foto: @ttv43
[karma_by_kadar__simple_player title=”Ràdio Hostafrancs | Notícies” src=”https://www.ivoox.com/els-entorns-l-espanya-industrial-mercat-i_md_76540371_wp_1.mp3″ volume=”0.9″ autoplay=”false” loop=”false” downloadable=”false” color=”7″]

L’Ajuntament de Barcelona ha identificat a tota la ciutat 350 “punts crítics” pel que fa a la neteja. Són àrees on aplicarà un pla de 70 milions d’euros per reforçar el servei fins que entri en vigor la nova contracta, a partir de la segona meitat de 2022. Alguns d’aquestes zones on cal reforçar els serveis de neteja estan al barri Hostafrancs i són els entorns del parc de l’Espanya Industrial, l’area del Mercat d’Hostafrancs, la plaça de Joan Corrades i els jardins de Celestina Vigneaux. Són els punts del barri que el regidor de Sants-Montjuïc, Marc Serra, ha esmentat en l’última sessió del Consell de Districte.

Serra ha anunciat per a les “pròximes setmanes i mesos” una “actuació intensiva de neteja, amb més baldeig i més operaris”. El pla, que l’Ajuntament ha anomenat ‘Cuidem Barcelona’, inclourà accions de manteniment, amb reparació de forats o del paviment que estigui en mal estat.

El regidor ha dit que aquestes actuacions de reforç es faran a un total de 13 àrees prioritàries als barris de Sants-Montjuïc.

Visited 19 times, 1 visit(s) today

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Canvi d’imatges aleatori