Descripció 1 Descripció 2 Descripció 1

Instal·lats nous aparells de cal·listènia al parc de l’Espanya Industrial Operaris de la brigada municipal també han segellat la porta d'una de les torres que coronen el parc, que havia estat forçada

Foto: Ajuntament de Barcelona

Operaris municipals han instal·lat quatre elements de cal·listènia nous a la zona del parc de l’Espanya Industrial que llinda amb el carrer de Muntadas, davant de la Casa del Mig i a prop de l’espai destinat a jocs infantils. La instal·lació d’aquests elements responen a la petició de l’Associació de Veïnes i Veïns d’Hostafrancs de dotar el parc d’uns instruments d’entrenament que resultin accessibles a gent grans ja que les que hi ha a un altre punt del parc requereixen les condicions físiques pròpies de persones més joves.

D’altra banda, aquest divendres la brigada municipal ha soldat la porta d’una de les torres que coronen el parc per la banda de l’estació de Sants per impedir-hi l’accés. Veïns que viuen a la zona havien observat recentment com aquesta porta havia estat forçada-

Foto facilitada per un veí

El Districte de Sants-Montjuïc ha anunciat en els darrers dies algunes altres actuacions al parc entre les quals està previst properament el tancament de la part baixa de l’helicoide, que ara mateix és un focus de brutícia i d’inseguretat.

Foto: Ajuntament de Barcelona

Visited 117 times, 1 visit(s) today

Leave a Reply

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Copyright © 2026 | Associació de la Ràdio Comunitària d'Hostafrancs | Frankfurt News by ThemeArile

RÀDIO HOSTAFRANCS
Emissió en directe
EN DIRECTE