
ESCOLTA LA NOTÍCIA
El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica ha confirmat a Ràdio Hostafrancs que s’està redactant el projecte per la instal·lació d’escales mecàniques a l’accés de metro de plaça d’Espanya més proper al carrer de la Creu Coberta. La concreció de calendari i del pressupost que tindrà aquesta obra vindrà un cop estigui enllestit el projecte, segons han afegit les fonts consultades per aquest mitjà.
L’intercanviador de metro de les L1 i L3 a la plaça d’Espanya s’ha fet accessible gràcies a la instal·lació d’ascensors que s’ha completat aquesta primavera. Queda pendent, però, la millora consistent en posar escales mecàniques a l’accés de metro situat davant de l’hotel Catalonia Plaza, que no estava prevista en el projecte inicial d’accessibilitat però que van reclamar l’Associació de Comerciants Creu Coberta i altres representants veïnals.
Fa dos anys, el Departament de Territori de l’anterior govern de la Generalitat, d’ERC, va anunciar que es faria un projecte específic per aquesta millora i ara, el Departament del govern del PSC confirma que el projecte s’està redactant.







