Descripció 1 Descripció 2 Descripció 1

La manifestació del 19-S contra l’ampliació de l’aeroport al carrer de Tarragona es manté

[karma_by_kadar__simple_player title=»Ràdio Hostafrancs | Notícies» src=»https://www.ivoox.com/manifestacio-del-19-s-contra-l-ampliacio-l-aeroport_md_75258986_wp_1.mp3″ volume=»0.9″ autoplay=»false» loop=»false» downloadable=»false» color=»7″]

Les entitats que convoquen la manifestació contra l’ampliació de l’Aeroport de Barcelona-el Prat mantenen la mobilització tot i la decisió del govern espanyol de suspendre la inversió anunciada per tirar endavant el projecte. La protesta es farà diumenge 19 de setembre, a partir de les 12 del migdia, al carrer de Tarragona, entre la plaça d’Espanya i la plaça dels Països Catalans.

La mobilització la convoquen entitats del Prat de Llobregat i del territori, com Ni un Pam de Terra, Zeroport i Sos Baix Llobregat, i també d’ecologistes com Depana, Ecologistes en Acció o la Plataforma per la Qualitat de l’Aire. Maria Garcia, portaveu d’aquesta plataforma, afirma que la convocatòria de la protesta contra l’ampliació de l’aeroport continua «totalment en vigor».

El regidor de Sants-Montjuïc, Marc Serra, de Barcelona en Comú, formació contrària a l’ampliació que havia anunciat Aena, dona la «benvinguda a» aquesta mobilització que es farà a aquest districte. Ho expressava Marc Serra en declaracions a Ràdio Hostafrancs fa alguns dies, quan s’acabaven de conèixer detalls del projecte d’Aena i abans de l’anunciada suspensió.

Els organitzadors han previst una manifestació al llarg del carrer de Tarragona dividida en tres blocs, que portaran com a lemes “Justícia climàtica i ambiental”; “Vides dignes” i “Defensa del territori”.

Visited 16 times, 1 visit(s) today

Leave a Reply

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Copyright © 2026 | Associació de la Ràdio Comunitària d'Hostafrancs | Frankfurt News by ThemeArile

RÀDIO HOSTAFRANCS
Emissió en directe
EN DIRECTE