Canvi d'imatges aleatori

Ràdio Hostafrancs s’afegeix a la crida ciutadana per comprar al comerç local i no a Amazon

Ràdio Hostafrancs, mitjà de comunicació de proximitat compromès amb el comerç local, dona suport a la crida llançada per l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau i secundada per representants de diversos grups municipals, instant la ciutadania a fer les compres al comerç local durant la present campanya de Nadal.

Considerem que és urgent una normativa estatal que superi la injustícia i el greuge comparatiu que suposa l’actual situació de fiscalitat de la qual es beneficien grans corporacions internacionals de distribució a domicili, mentre que el comerç de proximitat compleix amb totes les seves obligacions de tributació a nivell local, autonòmic o estatal.

Per aquest motiu, en aquesta situació de crisi global que afecta especialment els establiments comercials dels barris i del centre de la ciutat de Barcelona, ens afegim a la crida a la ciutadania perquè afavoreixi amb les seves compres familiars, un sector que té un pes important en l’economia de la ciutat i del país i que vertebra els nostres barris.

 

Visited 10 times, 1 visit(s) today

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Canvi d’imatges aleatori