
Foto: betevé
Aquest dimarts al matí, les famílies de la llar d’infants El Cau, de titularitat privada, han viscut una situació inesperada i desagradable: a l’intentar accedir al centre, han trobat que les portes estaven tancades. Aproximadament una quarantena de pares i mares han arribat a la llar, ubicada al carrer Vilardell, 22, només per descobrir que la persiana estava abaixada i que havien rebut un correu electrònic informant-los de la situació.
Segons els responsables del centre, el tancament s’ha fet a primera hora del matí, a causa d’una “situació imprevista”. Algunes famílies apunten que l’impagament del lloguer del local en podria ser la causa. A través de la notificació, la direcció ha explicat que fins dilluns s’estaven mantenint negociacions amb la propietat i que continuen treballant per resoldre la situació.
Aquest tancament és el segon d’aquest tipus en poc temps a Barcelona. El Cau, que compta amb dues seus, manté en funcionament l’altre edifici situat a la carretera de la Bordeta. Recentment, també s’ha conegut que la llar d’infants Les Manetes, al barri de Sant Andreu, tancarà les portes el proper curs.







